60 saker innan 18!

 
 
38.Klippa någon

Ja, denna punkt är nu avklarad! Iförgår så gjorde klippe jag lite av min pojkvän Thomas hår. Har tyvärr ingen bild men ni får liksom ta och lita på mig!
 
Bilder från Egypten kommer snart upp det med, ska bara se till att leta på några bra!
 
/ Sara

Nr 34 avklarad /Anna

34. 12 timmar greys/desperate.


Ja är man hemma å sjuk och inte orkar jobba med skolarbete så blire en hel del Greys. Kom på detta häromdagen att jag faktiskt tittade i 12 timmar i onsdags när jag vad hemme x)
Bästa serien <3

Nr 12 avklarad /Anna

12. Bitchslapa nån.


Höhö, det har hänt några gånger, minst en har varit seriös. 
Nämner inte vem jag gjorde det på och varför jag gjorde det ;)
Jag har inte tänkt på att det finns på vår lista, men nu kikade jag igenom och den var visst avklarad :D
Tur att jag inte kan slå så hårt bara, för annars hade jag fått dåligt samvete efterråt ;)

Det här med bitchslaps, det ser så himla fjantit ut på nåt sätt. Men iaf de gånger jag har gjort det så har det bara blivit så, det känns skönt på nåt sätt. Att man får ut sina känslor utan att behöva säga nåt. Men, det kanske inte är så kul för den som får den (A)




Höstlovet kommer till ett slut

Och helt plötsligt var det sista dagen på lovet. Som vanligt har det gått fort, men jag tycker att det har varit lagom :)
Jag har vilat ut alldeles tillräckligt :)

Jag har även hunnit med en hel massa. Städat, rensat i källaren, byggt hyllor, repat, jobbat med barngrupper, umgåtts med vänner och familj. Helt OK!

Sista dagen då, jag ska iväg och jobba en sväng och i eftermiddag blire rep. Ikväll hoppas jag på en myskväll med min pojk :)
/Anna

Church Street

En riiiiiiiktigt härlig och bra restaurang som ligger i Gävle, ganska nära torget. 
Det är ett vestern tema och gillar man inte stökiga miljöer eller är väldigt allergisk mot nötter ska man inte åka dit. För nötskal ligger överallt, speciellt på golven!

Man blir välkomnad av en kypare och sedan får man en personlig servitris.

Det kostar en slant, men man får väääldigt mycket mat. Äter man upp där och har tighta jeans på sig så måste man nog knäppa upp dem efterråt ;)

Jag har bara ätit "Breast of chicken" där och det är verkligen något att rekommendera! 

Det som är dåligt är att man inte kan förboka och det är ofta lång kö. 

Men, har du aldrig varit där. ÅK DIT! 
 

RSS 2.0