det är lov och jag har tråkigt?!

Skön start på höstlovet. Igår somnade jag vid 9, säkert strax innan. Vaknade helt utvilad kl 6, låg kvar i sängen och tittade på "Ensam mamma söker", vilket gör mig rätt sugen på romantik och därmed ledsen för att jag inte har det för stunden :P

Iaf, sen gick jag upp och tog en långfrulle, gick sedan ner i källaren för att kolla igenom gamla barnkläder (började igår, men det var en hel massa med kläder.) Så det ägnade jag hela förmiddagen till. 
Det blev en hel del kartonger och kassar som ska ges bort. Jag hoppas verkligen de kommer fram till behövande barn!



Ja sen så städade jag mitt rum, vilket är VÄLBEHÖVLIGT. Vet inte när jag städade sist hehe.. Men jag är en sådan person som behöver ha lust med det jag ska göra. 

Och med det kommer jag fram till ett problem. Jag har ingen lust med någonting just nu. Jag är ledig, jag är typ ensam hemma men jag är väldigt rastlös.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0